torsdag 12 november 2015

i fönstret

hur många månader sen var det jag var här inne å härjade egentligen??
jaja nu vare dags iallafall kände jag å shit vad svårt det är att försöka få fram nå vettigt. jag är sämst på allt just nu, lyssnar på skitdålig musik som jag tycker är bra, vet ej hur man håller i en penna (har jag iofs aldrig vetat men ändå), är lika fantasilös/kreativ som en snigel, tittar på typ simpsons å skrattar??? dricker ett glas rötjut till maten å blir akut svinbakis två timmar senare. vad fan e felet på mig tänker jag minst tjufyra gånger om dagen. men!! inte så att jag vill sjunka ner i en stinapöl på golvet å ge upp allt vilket oftast brukar hända vid denna tid på året, nej, jag lyssnar på justin bieber å hoppar i sängen istället. blir ej förvånad om ni slutar följa min blogg nu, jag accepterar det tillochmed. lovar inte att bättra mig på bloggfronten då jag är sämst på att hålla löften, men misstänker att jag kommer uppdatera här lite oftare än en gång i halvåret.
här kommer en liten teckning iallafall som aldrig kommer att bli klar.


2 kommentarer: